nedelja, 9. maj 2010

Strategija spletne strani. Marketing.

Vedno znova se nam postavlja vprašanje, kako zastaviti strategijo prepričevanja obiskovalcev, da bi le ti postali kupci. Nekaj govora o tem je že bilo v prejšnjih objavah, tako, da tega ne bomo omenjali še enkrat, morda pa ne bi bilo napačno, če se dotaknemo še sloganov oziroma uvodnega stavka na spletni strani.


Slogani?! Jasno. Ko se obiskovalec prebije do naše strani, ga je potrebno nahitreje prepričati, da je obiskana spletna stran ravno to, kar je iskal. Jasno bo vsak rekel. Vendar kako v enem stavku (sloganu) to narediti, sploh če ponujamo več proizvodov ali dejavnosti.

Potrebno se je osredotočiti na ciljno publiko.

Če ciljamo na kupce z manjšim razpoložljivim "budget-om" (z manj denarja oziroma potencialne kupce, ki so za določene nakupe pripravljeni odšteti manj denarja) jih bodo najverjetneje pritegnili slogani, kjer govorimo o popustih (npr. 50% popust ob naročilu v roku 24 ure ali kaj podobnega). Takšnih sloganov je na internetu ogromno. Sigurno delujejo, predvsem pri nas SLOVENCIH, ki mislim, da smo nagnjeni k čim večjemu odstotku popusta, nemalokrat pa pozabimo na realno vrednost izdelka ali storitve. (Spomnite se razprodaje!)

Vsekakor pa prej omenjeni slogani oziroma prodajna strategija ne deluje pri kupcih, ki točno vedno, kaj kupujejo. Če imamo izdelek ali storitev pod pričakovanim nivojem, lahko nudimo še takšne popuste, ko obiskovalca spletne strani enostavno ne bomo prepričali v nakup. V takšnih primerih je potrebno postaviti strategijo oziroma izbrati "boljši" slogan. V tem primeru bi bil primernejši slogan, ki ne omenja popustov ali cen ampak omenja ostale dejavnike. Še bolje pa je, da slogan podpremo s kakšno sliko, saj je jasno, da slika pove mnogo več kot beseda. Točno kakšen slogan je primeren je težko povedati, saj se mora le ta prilagoditi proizvodu ali storitvi.

Sami smo pri svojih storitvah "izdelava spletnih strani" uporabili preprost slogan ali naslov: "Izdelali vam bomo spletno stran" z dodatkom "Dvignila vam bo ugled in ponosni boste nanjo". Če deluje? Za naš zastavljen cilj deluje.

Kaj pa vaš slogan oziroma prvi stavek na spletni strani, ki si ga obiskovalec prebere? Postavite se v vlogo kupca ne prodajalca. Morda boste videli razliko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar