ponedeljek, 3. maj 2010

Kako prepričati obiskovalce, da postanejo kupci?

Danes skoraj ne boste našli izdelka ali storitve, ki ga ne bi ponujal še nekdo drug (konkurenca).

Kako prepričati obiskovalca, da je ravno vaš izdelek ali storitev to, kar on išče? 
V določenih primerih je to težko, saj če prodajate npr. proizvode široke potrošnje oziroma proizvode raznih blagovnih znamk ni dvoma o tem, kaj je bolje in kaj slabše. Če torej prodajate nek proizvod proizvajalca A, je le ta vse posvod iste kvalitete in o nakupu odloča cena, včasih tudi stroški dostave in dobavni rok. Prpepričajte kupca z dodatno ponudbo; dodajte mu kakšno darilo. Če npr. kupi monitor, mu brezplačno dodate miško in podobno. Včasih ta miška ne bo predstavljala velikega zneska, bo pa dovolj, da boste kupca prepričali za nakup vašega proizvoda ali storitve.

Internet je danes žal ali pa na srečo, seveda je odvisno ot tega ali ste kupec ali prodajalec, sredstvo, ki zaradi konkurence niža ceno proizvodom in storitvam.

Izgogibajte se sloganom, kot so najboljši in podobno. V veliko primerih še vedno delujejo navidezni "procentualni" popusti, saj ima kupec občutek, da če je dobil popust, je kupil ugodno, kar pa ni nujno res. Trditev bi lahko podkrepili z nakupom oknov. Skoraj vsi proizvajalci ali monterji ponujajo popuste med 19 in 30 odstotkov (procentov). Res se trudijo za nas kupce, kaj ne?

Ni komentarjev:

Objavite komentar