nedelja, 2. maj 2010

Kupci nas morajo najti (oglaševanje proti optimizaciji)

V prejšnjem postu je bilo rečeno, da nas morajo kupci najti. Res je! Poglejmo, kako.

Kot vedno, imamo tukaj vsaj dva načina: Dobra optimizacija in oglaševanje! Razlika je jasna.

Optimizacija je primerna na daljše roke in malo bolj boleča v primerih, kadar imamo okoli sebe ogromno referenčnih spletnih strani, katere ponujajo enake izdelke ali storitve in vlagajo v optimizacijo več, kot smo pripravljeni mi. Tukaj je boj iz dneva v dan, kdo je močnejši, tisti preživi. Veliko je govora o raznih povezavah, ki kažejo na našo spletno stran (t.i. linki oziroma "back linki").Več jih je, bolje je in še kako drži! Ponavadi izdelovalci spletnih strani ponujajo optimizacijo, vendar kaj? Zapomnite si eno, cena optimizacije ne more biti 10 EUR, 100 EUR ali 1000 EUR. Vse je odvisno od tega, kaj je potrebno narediti za to, da bomo med prvih 10! Vačih ni potrebno narediti nič posebnega in že ste na prvem mestu, vačsih pa trdo delo, tudi do leta dni, ne prinese rezultatov. Kdo lahko torej ponudi ceno optimizacije, brez da pozna ključne besede?
Ne plačujte optimizacije, če ne doseže cilja!

Oglaševanje. Hitro in učinkovito, večkrat tudi dražje. Kdaj se odločiti za oglaševanje je jasno. Ko želimo doseči rezultate takoj. Praviloma se oglaševanje plačuje (v večini primerov na klik). Tudi tukaj se pojavlja nešteto podjetij, ki nudijo "support" pri oglaševanju, predvsem pri iskalniku google. Tudi tukaj ni 100% recepta. Če pogledamo iskalnik google, ki ponuja odlično tehniko oglaševanja po sistemu kdo da več. V praksi to pomeni, da tisti oglaševalec, ki za svoj klik (klik na oglas) ponudi več, "odleti" na višje mesto v iskalniku (praviloma so ti označeni kot "sponzorirana povezava"). In kje je meja? To si moramo pa postaviti sami. Ali je boljša taktika ob točno določenih termninih z malo višjo ceno oglasa ali nižja cena čez celi dan v upanju, da bo konkurenci zmanjkalo dnevne kvote je popolna špekulacija, ki jo moramo prevzeti sami. Glede na vse je zopet neumnost govoriti o ceni klika, če ne vemo, kaj bo storila naša konkurenca.

Kaj torej? Optimizacija ali oglaševanje. Najboljši rezultat bomo dosegli, če združimo oboje. Vendar po "pameti".

Ni komentarjev:

Objavite komentar