petek, 25. junij 2010

Poceni spletna stran ne more biti dobra!

Danes sem malo brskal med "izdelovalci spletnih strani" in bral različne bloge o zdelavi spletne strani in o marketingu. V oči mi je stopila izjava, da če je spletna stran poceni ne more biti dobra?!

Kaj pa je poceni in kaj drago? Kaj je dobro in kaj slabo?

V matematiki je 5 + 5 = 10 in je zelo preprosto oceniti, da ni ne 11 in ne 9. Če je spletna stran poceni, še ne pomeni, da je slaba. Zakaj? Ponavadi povpraševalci, potencialni kupci izberejo povpraševalno frazo: "Koliko pa stane osnovna spletna stran?" Seveda je za nekoga osnovna spletna stran lahko več, za drugega manj, zato lahko tudi tukaj pride do različnih cen. Ta cena je lahko 120 EUR, lahko pa tudi 1200 EUR.

Ponavadi boste pri povpraševanju dobili ponudbo, kjer bo našteto (navajam kot primer):
1. Izdelava grafične predloge
2. Priprava besedil
3. Programiranje spletne strani
4. Optimizacija
5. Postavitev na strežnik
6. Vpis v iskalnike


Zraven zgoraj navedenih "opravil" vam bodo določena podjetja predstavila še svoje reference, ki so ali pa ne njihovi (pri t.i. one-man-bandih verjetno so, medtem, ko pri večjih podjetjih ni nujno da so njihovi, saj danes zaposleni pridejo in gredo - izbrali si boste podjetje zaradi reference npr. #123, katero je naredil nekdo, ki danes dela samostojno ali v drugem podjetju).

V enem primeru boste dobili ceno 300 EUR, v drugem 600 EUR in v tretjem 900 EUR. Katerega izbrati?

Čisto mogoče je, da bo podjetje, ki vam je ponudilo izvedbo izdelave spletne strani za 300 EUR bistveno boljša kot pa tisto, kjer so vam ponudili izvedbo za 900 EUR. Kako preveriti in nič izgubiti?

Pokličite jih vi, ko vam to paše in jih presenetite z vprašanji, ki vas zanimajo! Verjemite, hitro boste dobili občutek komu zaupati. Lahko je to za 300, 600 ali pa za 900 EUR!

Kakšna vprašanja jim postavite? O tem pa kdaj drugič!

Ni komentarjev:

Objavite komentar