petek, 20. avgust 2010

Ko spletna stran postane polom!

Da spletna stran postane polom je v največji meri "kriv" kupec! (kriv morda ni najboljša izbira)

Danes so ali pa smo kupci takšni, da vedno iščemo "najugodnejšega" ponudnika za neko storitev. Velikokrat se ta najugodnejši zamenja z besedo najcenejši. Načeloma sem o cenah in najcenejših cenaš že pisal, tako, da tega ne bom "pogrevali" (Lahko pa preberete tukaj). S stiskanjem izvajalcev dosežete ali pa dosežmo to, da ti izvajalci iščejo neke alternative - manj poglabljanja v obliko in tehniko izdelave spletne strani.
Verjetno ste se že srečali z izjavo: Danes stvari, ki jih kupim niso več tako kvalitetne kot so bile nekoč; Vse izvira iz zgoraj napisanega.

Drugi razlog je tudi korektura spletne strani. Ko je spletna stran postavljena, jo ponavadi kupec pregleda in poda komentarje. V veliko primerih pa se zgodi, da so ti komentarji precej obsežni, saj kupec na začetku ni točno vedel kaj bi rad in sedaj bi rad imel spletno stran rad drugačno. Te korekture se lahko vlečejo kar nekaj časa in dlje ko se vlečejo manjši je zaslužek "izdelovalcev spletnih strani" in s tem nekateri izdelovalci vlagajo v dodatne korekture manj in manj časa in rezultat je tukaj. Polom. Druga varianta pa je, dodatna dela, nad katerimi pa nimate kontrole. (Specialisti za to so "gradbinci" - verjetno marsikno pozna to zgodbo)

Katere strani so dobre? Tiste, ki kupec ve, kaj bi rad povedal obiskovalcem.

Kaj lahko naredimo, da se to ne bo zgodilo? Ne glede na vse je vedno dobro, da pred nakupom spletne strani razmislite, čemu vam bo spletna stran. Pripravite gradivo in nekako nastavite cilje. Če boste izdelovalcem spletnih strani vse to predstavili, bodo tudi rezultati boljši.

Ni komentarjev:

Objavite komentar