torek, 19. oktober 2010

Kdaj je spletna stran dobra?

Če bi postavili vprašanje katera barva je najlepša, bi dobili veliko odgovorov. Takoj e tudi pri spletnih straneh.

Elementi, ki naredijo spletno stran dobri so različni. Za nekatere je to lep izgled, za druge funkcionalnost za tretje pa kaj drugega. Narobe je to, da se kupec praviloma zadovolji z izdelkom, ki mu ga naredi izdelovalec spletnih strani. Tukaj govorim predvsem o kupcih, ki točno ne vedo kaj spletna stran je in kakšen potencial ima. Če ste podjetnik, ki že vrsto let bolj ali manj uspešno posluje brez "pomoči" interneta in da po možnosti celo nima dostopa do interneta (razen morda email predal), takšen kupec se bo zadovoljil že s tem, da spletno stran sploh ima.

To je narobe.

Postavite si naslednja vprašanja o svoji strani:

1. Ali stran predstavlja tisto, kar počnete, izdelujete ali predstavljate?

2. Je spletna stran razumljiva in enostavna ter jo po vašem mnenju obiskovalci razumejo
V tem primeru se morate postaviti na sran obiskovalca, potencialnega kupca. Zavedajte se, da če prodajate rezervne avto dele in morebitni kupec niti ne ve, kako se zamenja žarnica na sprednjih žarometih... Vedno glejte s strani kupca - odmislite vso zanje, ki ga imate in se prašajte zgornje vprašanje še enkrat!

3. Ali je vaša spletna stran deležna pričakovanega obiska?
Kaj je pričakovan in kaj dosežen obisk bi se dalo govoriti na dolgo in široko. Podrobno kdaj drugič, vendar se vprašajte oziroma zahtevajte statistiko obiskanosti vaše spletne strani in se prepričajte

Torej, če sta na vsa tri vprašanja odgovorili DA, obstaja verjetnost, da je vaša spletna stran dobra. Kod dodaten indikator vedno preverite konkurenco, jasno, z izstimi vprašanji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar