torek, 27. april 2010

Mnogo nas je, vsak pa ima svoj način!

Slovenci smo pač takšni, da če neka stvar gre, jo počnemo vsi. Izdelava spletnih strani je že ena izmed opcij lahkega zaslužka, če smo le malo iznajdljivi.

Je res tako enostavno?

Ni čisto tako. Danes je postavitev spletne strani lahko hitra, če le uporabljamo razna spletna orodja za izdelavo spletnih strani. Spletno stran si bomo torej naredili brezplačno in zadovoljni bomo. Na koncu prejšnjega stavka je bila pika in tudi je. Če želimo kaj več, pa je potrebno vložiti malo več truda. 90% podjetij ali drugih organizacija se nikoli ne vpraša, čemu mi bo spletna stran? Vsak bo hitro pomislil in odgovoril na to vprašanje vedno in samo s tem odgovorom: “Da me bodo  potencialni kupci našli“. Res je, vendar pa se tukaj lahko pojavi podvprašanje; Kdo pa so ciljni kupci? So to posamezniki z nizkim proračunom, morda so popolnoma nezahtevni ali izredno strokovno podkovani in jih morate s tehničnimi podatki res prepričati, da mu ravno vi ponujate točno to, kar on potrebuje. Takšnih in podobnih vprašanj je lahko mnogo. Več jih boste odgovorili, boljša bo vaša spletna stran!

Torej, preden se “spravite” na izdelavo spletnih strani ali pa to zaupate komu izmed nas “izdelovalcev spletnih strani” si postavite vsaj ta 3 vprašanja:

Zakaj potrebujem spletno stran?

Koga želim prepričati, da sem ravno jaz najboljši?

Koliko sem pripravlen vložiti v spletno stran (denarja ali časa)?

Ni komentarjev:

Objavite komentar